Support

For at vi skal kunne yte teknisk support på en best mulig måte, ønsker vi at alle henvendelser angående tekniske spørsmål sendes til support@function.no. Du vil da få en øyeblikkelig tilbakemelding om at vi har mottatt din henvendelse og du får et unikt saksnummer.

Ved reklamasjon og retur av varer må saksnummer(ticker) følge varen.

Mange saker løser vi raskt via fjernstyring. Vi benytter TeamViewer og har en supportklient som ikke krever installasjon om du ikke har TeamViewer fra før. Alternativt til TeamViewer kan AnyDesk også benyttes.

Nedlasting av supportklient:

function_Support.zip

function_Support.exe

Anydesk.exe

 

Ved bruk av vår supportklient trenger vi kun å få tilsendt din teamviewer ID. 

 

Det er en del spørsmål som går igjen, så ta gjerne en titt her om svaret på ditt spørsmål finnes her: FAQ.

 

Produktet blir returnert, testet og reparert om det er en godkjent reklamasjon.

Vi sender nytt produkt, det gamle returneres for sjekk.
Blir reklamasjon godkjent, krediteres ordre.
Blir den ikke godkjent, sendes innlevert produkt i retur.

Reklamasjon
Her kan du registrere ditt ønske om reklamasjon. Fyll inn feltene under, og gjør et valg om du ønsker å returnere produktet for testing eller et nytt produkt. Når du trykker godkjenn, vil det bli generert en sak i vårt supportsystem.
Firma:
*
Navn:
*
E-post:
*
Telefon:
*
Kommentar:
Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×